23-07-2012

26

Vandaag is een treurige dag, want ik ben weer een jaartje ouder geworden. De toekomst is even onheilspellend als onafwendbaar. De grijze haren rukken op, ik ben afgestudeerd: mijn zorgeloze jonge jaren (voor zover ik die gehad heb) liggen nu echt achter me. Het echte leven gaat beginnen/is begonnen.

Na je 25e verlies je volgens het boek "Je briljante brein" per jaar ruim vier miljoen hersencellen.

Maar het is natuurlijk ook een feestelijke dag, met taart en mooi weer. Wat dat betreft begint mijn zevenentwintigste levensjaar beter dan mijn zesentwintigste levensjaar, want toen verregende m'n verjaardag compleet. Mijn zesentwintigste levensjaar was een jaar van ups en downs, met vrij hoge pieken en diepe dalen. De voortekenen voor dit levensjaar zijn goed en hopelijk is dit het startsein van iets moois. In ieder geval wil ik iedereen nog bedanken voor de felicitaties. Tot volgend jaar!

5 opmerkingen:

  1. hi Jep , je mag je foto wel eens updaten...deze is al van een paar miljoen hersencellen geleden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt, dat boekje is uit 1999, maar ik heb die foto pas gisteren (12.000 hersencellen geleden dus) gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jo gefeli nog jesper ik schaam me dat ik gisteren wat vroeg van de camera terwijl je jarig was(ik zag dat artikel nog niet vandaar
    het beste Jep ik hoop dat jij jullie(fam de groote) een leuke verjaardagsfeest hebben gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je! Ik zit vanaf zondag in Londen, dus ik denk dat je nog even geduld zult moeten hebben voor dat filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oke jesper!! have fun!!!
    en bedankt voor je reactie
    mijn blitz is nu 3028 btw;p en mijn beste blitz was 3066

    BeantwoordenVerwijderen

Heeft u vragen en/of toevoegingen, laat dan hier een reactie achter: