15-02-2016

Reclamestripje: kibbelende restaurantmedewerkers

Daar is-ie weer: een verstripping van een flauwe reclame. Na de Spa-reclame en de balende topkok kwam ik bij mijn zoektocht naar een geschikte reclame opnieuw uit bij het restaurant. Het origineel was een totaal mislukte poging om in te haken op de actualiteit, met een stel kibbelende Fransozen en een totaal niet grappige uitsmijter. Voor degenen die nieuwsgierig zijn geworden naar wat het origineel dan wel was, verwijs ik naar Youtube. Hopelijk geeft dat inspiratie om een originele draai aan deze reclame te geven!

Hieronder heb ik de reclame samengevat in acht plaatjes. Verzin een paar leuke dialogen en misschien wordt jouw stripje dan wel op deze site afgebeeld! Veel plezier!

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
De inzendingen gaan het gemakkelijkst door een reactie achter te laten. Reden om alvast je Google-wachtwoord op te zoeken of een Google-account aan te maken. Leuker kan ik het niet maken, makkelijker ook niet. Helaas. Maar hopelijk wordt het leed verzacht door een paar goede grappen. Inzenden kan nog tot het einde van de maand.

8 opmerkingen:

  1. 1: Les Néerlandais, ils arrivent encore?

    2: Je sais que le mien est plus grand que les leurs.

    3: Mais Jean-Pierre, tout le monde sait que le mien est si grand. Il faut être le plus grand!

    4: Blablabla, Luc, le mien est plus grand, SI GRAND!

    5: Comparez-vous les tailles de vos dettes?

    6: Ta gueule, idiot! Les stasi nous écoutent!

    7: Ah, main bien sûr. Euhhh... "Le-mien-est-si-grand!" Comme ça?

    8: Quelle idiot! Demain nous serons tous morts...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondertiteling:

    1: Komen de Nederlanders nog?

    2: Ik weet dat de mijne groter is dan die van hun.

    3: Maar Jan-Peter, iedereen weet dat de mijne zó groot is. Hij moet wel de grootste zijn!

    4: Blablabla, Luuk. De mijne is groter. ZO GROOT!

    5: Zijn jullie de grootte van jullie schulden aan het vergelijken?

    6: Bek dicht, mongool! De stasi hoort je!

    7: Ah, natuurlijk. "De.Mijne.Is.Zo.Groot". Zoiets?

    8: Wat een idioot! Morgen zijn we allemaal dood...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet ik straks het origineel of de ondertiteling publiceren?

      Verwijderen
    2. In de originele reclame praten ze toch Frans met Nederlandse ondertiteling?:-)

      Verwijderen
    3. Je bezorgt me wel dubbel werk met die talenknobbel van je. ;)

      Verwijderen
  3. Correctie:
    7. "Ah, mais bier sûr. Euhhh... "Le.Mien.Est.Si.Grand". Comme ça?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 1. Wat een prachtig stadje. Heerlijk om hier de hele week achter een schaakbord te zitten en dan Kramnik lastig te vallen. Hij is er nog steeds niet overheen, gnegnegne, hij schudt geen hand en ontloopt me, alleen maar omdat ik een immoreel persoon ben die met onsportieve trucjes wil winnen.
    2. Heb je het al gehoord chef? Kramnik en Topalov komen hiernaartoe om aan het toernooi mee te doen. Als ze hier komen eten moet je absoluut zorgen dat ze niet gelijktijdig in dezelfde ruimte zitten, want dat kan op rellen uitlopen
    3. Dat zal toch wel meevallen? Dat Toiletgate is toch alweer zo'n tien jaar geleden!
    4. Nee nee nee, we kunnen ECHT GEEN RISICO nemen! Die twee kunnen elkaar wel wurgen.
    5. Chef, dat is toch Topalov die daar binnenkomt? Dag meneer Topalov.
    6. Niet gelijk in paniek, Kramnik is er niet en die twee zijn echt niet zo stom om hetzelfde restaurant ...
    7. Baas, daar is Kramnik! Wat nu?
    8. Ik kan de tent opdoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 1. Met deze verrekijker is de F1-race van Monaco goed te volgen!
    2. Ik denk dat het dat weekend hier helemaal vol zit om de nieuwe wereldkampioen Max Verstappen aan het werk te zien!
    3. Pffft Max Verstappen? Net als zijn vader vaker in de grindbak dan op het asfalt...
    4. Azijnzeiker! Heb je die inhaalacties van afgelopen jaar niet gezien? Binnendoor, buitenom, hij deed het allemaal!
    5.Ehm...Grand Frou-Frou aan de andere kant van het circuit heeft een beamer waarop de race live te volgen is. En ik heb me laten vertellen dat er een aantal rijders na afloop van de race langskomen om handtekeningen uit te delen...
    6. En daar komt ie nu ineens mee. Kon je dat niet wat eerder vertellen pannenkoek.
    7.Sorry
    8. ********

    BeantwoordenVerwijderen

Heeft u vragen en/of toevoegingen, laat dan hier een reactie achter: