13-10-2012

Lachen, gieren, brullen

Een tijdje terug had ik een wedstrijdje georganiseerd wie de leukste dialoog bij een stripje kon bedenken. Voor die stripjes kies ik dan bekende TV-reclames uit, die ook op Youtube zijn terug te vinden. Daar maak ik wat screenshots van en die zet ik dan online. Niet erg creatief dus. Voor de creativiteit heb ik de lezers nodig en die stelden de vorige keer niet teleur. Vandaag staat er een autoreclame op het programma. Het is zeker niet de beste reclame ooit, maar ik weet zeker dat jullie er iets mee kunnen. Maak er wat moois van!
 
1.
 
2.

3.
 
4.

5.

6.

7.

8.
 
Jullie hebben nog tot het eind van volgende week de tijd. Voor inspiratie: zie het origineel en de Nederlandse uitvoering van de reclame.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heeft u vragen en/of toevoegingen, laat dan hier een reactie achter: