10-10-2012

Zal ik en passant mijn partij tegen Carlier nog laten zien?

Afgelopen zaterdag speelde ik mijn twintigste partij in de meesterklasse tegen de naar Rotterdam teruggekeerde Bruno Carlier. Jarenlang speelde de IM bij En Passant, maar nu de schaakclub uit Bunburg-Spakenschoten met geld aan het smijten is, zocht hij zijn heil maar ergens anders, net als onze aanwinst Tea Lanchava. In ieder geval kwam ik daardoor afgelopen zaterdag al tegenover hem te zitten, een confrontatie die niet zo goed voor me afliep. Door de nederlaag bleef mijn score in de meesterklasse steken op vijf punten. In negen meesterklassepartijen bleef ik ongeslagen, in elf niet, waaronder deze partij dus.
 
 
Ook deze partij is mede mogelijk gemaakt door Chessflash.
 
Het jammere is dat er geen kans op revanche komt op het SGS-snelschaaktoernooi voor clubteams!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heeft u vragen en/of toevoegingen, laat dan hier een reactie achter: