26-06-2013

Een sprong in het diepe

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst van me heb laten horen. Voor een constante stroom van artikelen is inspiratie nodig en helaas ontbreekt het daar bij mij een beetje aan. Mijn weblogje leeft niet echt meer en dus ontbreekt de prikkel om met iets nieuws te komen.

Misschien heb ik de leegte onderschat die ontstond na de laatste competitiewedstrijd. Hoewel ik dacht dat ik meer tijd zou overhouden voor nuttige activiteiten (schaken, werk), of om een paar mooie artikelen te schrijven, viel het in de praktijk tegen: het fanatiek voorbereiden op zo'n schaakpartij gaf structuur en zin aan mijn leven. Hetzelfde kan gezegd worden van mijn poging om mijn oude weblog er mooi uit te laten zien. Daar ging veel tijd in zitten en het gaf me een voldaan gevoel toen ik klaar was. Ook die euforie sloeg om in verveling. Vooral de gedachte dat ik waarschijnlijk gewoon een heleboel uren van m'n leven heb weggegooid, zit me niet lekker.
 
Misschien is het tijd om te veranderen. Themaweblogs zijn de toekomst. Of het nou over je huisdier, je hobby of je pervasieve ontwikkelingsstoornis gaat, alles is mogelijk. Ik was eerst sceptisch, maar nu ik alle ellende ervaar van een krimpende wereld, een niet-sluitende vriendenkring en teruglopende bezoekersaantallen, ben ik wat ontvankelijker voor het idee geworden. Het leek me dan ook leuk om een weblog over de formule 1 te maken. Van het een kwam het ander en... Nou kijk zelf maar: Formule 1-overzicht.
 
De site is nog in aanbouw. Als iemand tips heeft over de inhoud (bijvoorbeeld wat voor verhalen er nog aan kunnen worden toegevoegd), dan hoor ik dat graag. Afbeeldingen zijn eveneens zeer welkom. Ik hoop in ieder geval dat ik een hoop bezoekers kan trekken met een site die 1) een uitgebreid (historisch) overzicht biedt van de sport en 2) een originele kijk heeft op de gebeurtenissen. Mocht de site echt een succes worden, dan hoop ik dat ik er nog wat centjes aan kan verdienen, maar dat is later van zorg.

Wat het voor Apenhoofd punt Blogspot betekent, weet ik niet. De kans bestaat dat-ie dusdanig in de vergetelheid raakt dat slechts enkele roekeloze internetsurfers 'm dan nog tegen 't lijf lopen. Zo gaat dat met die dingen. Hopelijk kan ik op mijn nieuwe site m'n ei kwijt en hervind ik mijn schrijfplezier weer!

2 opmerkingen:

  1. Hoe ik vandaag mijn lening kreeg !!!

    Hallo allemaal,

    Ik ben Monika Alex bij naam, schrijf dit getuigenis omdat ik echt dankbaar ben voor wat Sabinhelps voor mij en mijn familie heeft gedaan, toen ik dacht dat er geen hoop was dat hij kwam en mijn familie weer levend liet voelen door ons een lening te lenen tegen een zeer lage rente tarief van 2%. Nou, ik ben de afgelopen drie maanden op zoek geweest naar een lening om mijn schulden te vereffenen. Alles wat ik tegenkwam was oplichterij en nam mijn geld totdat ik eindelijk een door God gezonden geldschieter ontmoette. Ik had nooit gedacht dat er nog steeds echte kredietverstrekkers op internet zijn, maar tot mijn grootste verbazing kreeg ik mijn lening zonder veel tijd te verspillen. mijn credit score is nu cool. dus als u op zoek bent naar een lening van welk bedrag dan ook, zou ik u adviseren om een e-mail te sturen naar de legitieme leningsmaatschappij via e-mail: {sabinhelps@gmail.com} en vrij te zijn van oplichting via internet. bedankt…

    E-mail: sabinhelps@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Heeft u vragen en/of toevoegingen, laat dan hier een reactie achter: