23-03-2012

5 jaar Jespers weblog

Hoi allemaal,

Hierbij wilde ik melding maken van de eerste versie van mijn boek "5 jaar Jespers weblog", waarin de mooiste artikelen van mijn oude weblog zijn verzameld. Ik hoop dat het wat is geworden, maar helemaal foutloos is het nog steeds niet. Ik ben benieuwd naar de reacties en ik hoop een paar goede tips te krijgen om het nog verder te verbeteren. Ik hoop dat met dit boek op een waardige manier kan worden teruggeblikt op de artikeltjes die ik vroeger schreef.

1 opmerking:

  1. Ik mis nog een paar bijnamen geloof ik in het lijstje, sowieso enkele aarde en economen en verder hebben een aantal nog meer namen gehad geloof ik :P Verder leuk dat je een bloemlezing hebt gemaakt. Ik mis nog een beetje de categorisering.

    BeantwoordenVerwijderen

Heeft u vragen en/of toevoegingen, laat dan hier een reactie achter: