25-12-2015

2015, een tegenvallend jaar

Verhuisd, een boek uitgebracht en bijna landskampioen geworden: dit voorjaar gebeurde er veel in mijn leven. Ondanks een aantal aardige mijlpalen (een schaakrating boven de 2200 en kampioen geworden op het NK Bedrijvenschaak) was het ook een behoorlijk eenzaam jaar. Vrienden van vroeger raak ik kwijt en het lukt me niet goed om nieuwe vrienden te maken. Met veel mensen ontbrak de klik gewoon en mijn pogingen om nieuwe mensen te ontmoeten leverden helemaal niks op. Vele verwachtingen werden niet waargemaakt en dus was 2015 een tegenvallend jaar. Wel heb ik veel van dit jaar geleerd en heb ik het gevoel dat ik mentaal sterker ben geworden. Aangezien er dit jaar ook dingen goed gingen, heb ik nog hoop dat 2016 een topjaar wordt. Maar nu eerst de muzikale afsluiting van dit jaar, met mijn befaamde top 12.

Januari


Februari


Maart


April


Mei


Juni


Juli


Augustus


September


Oktober


November


December


Het is niet mijn schuld dat ik me aangetrokken tot je voelde. Het is niet mijn schuld dat ik verliefd op je ben geworden. Je onvoorwaardelijke steun gaf me enorm veel zelfvertrouwen. Je haast kinderlijke lach deed mijn hart een sprongetje maken. Het deed me zo goed als ik jou zag genieten. Ik zag in jou iets van mezelf en daarom vind ik het zo jammer dat we elkaar al zo lang niet meer gezien hebben. Het is alsof ik een stukje van mezelf ben kwijtgeraakt. Ik weet niet waarom het zo heeft moeten lopen, maar ik hoop dat we elkaar in 2016 weer iets regelmatiger zullen zien.

Fijne kerst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heeft u vragen en/of toevoegingen, laat dan hier een reactie achter: